23 junho, 2006

Right to be Wrong


I've got a right to be wrong
My mistakes will make me strong
I'm stepping out into the great unknown
I'm feeling wings though I've never flown
I've got a mind of my own
I'm flesh and blood to the bone
I'm not made of stone
Got a right to be wrong
So just leave me alone

I've got a right to be wrong
I've been held down too long
I've got to break free
So I can finally breathe
I've got a right to be wrong
Got to sing my own song
I might be singing out of key
But it sure feels good to me
Got a right to be wrong
So just leave me alone

You're entitled to your opinion
But it's really my decision
I can't turn back I'm on a mission
If you care don't you dare blur my vision
Let me be all that I can be
Don't smother me with negativity
Whatever's out there waiting for me
I'm going to faced it willingly

I've got a right to be wrong
My mistakes will make me strong
I'm stepping out into the great unknown
I'm feeling wings though I've never flown
I've got a mind of my own
Flesh and blood to the bone
See, I'm not made of stone
I've got a right to be wrong
So just leave me alone

I've got a right to be wrong
I've been held down to long
I've got to break free
So I can finally breathe
I've got a right to be wrong
Got to sing my own song
I might be singing out of key
But it sure feels good to me
I've got a right to be wrong
So just leave me alone

Sou oficialmente uma pessoa revoltada, tou completamente farto que me digam o que devo ou não devo fazer, farto que me digam que tenho de ser menos pessimista, farto que me perguntem o que se passa comigo... que cena, é que nem sequer eu sei o que se passa comigo, a única coisa que posso dizer é que se passa o mesmo de sempre... A sério, tou uma beca farto de tudo e de todos, e tou farto de ter de meter um sorriso super grande na cara, quando afinal só quero é chorar e gritar, e mandar todos para a merda...
Preciso de um tempinho para mim, sozinho, pensar em cenas que não devo, deprimir, resolver a minha vida comigo próprio, desaparecer mesmo da face da terra... Tou farto de tudo, farto da vida, tou cansado, cansado demais para continuar a ver o meu mundo a desabar e reconstruí-lo de novo...
Eu não vou fazer os mesmos erros que já fiz, nem fazer os meus erros que os meus pais fizeram, nunca me irem tornar neles, mas precisar de fazer as minhas decisões, os meu erros, eu tenho o direito a estar errado, por isso deixem-me em Paz... Tou farto de tanta coisa, que dava para fazer uma lista de dois kilómetros...

P.S.: Depois de lerem este post não me venham perguntar o que se passa, simplesmente não tenho paciencia... a minha resposta irá ser "Nada!" ou então "É o mesmo de sempre!" e se estiver num dia bom, posso responder "Nem eu próprio sei"